Faq

Prověřujete žadatele a řidiče?
Jelikož Vám půjčujeme náš majetek, tak ano, prověřujeme. Prověřujeme nejen Vámi sdělené osobní identifikační údaje, ale i informace směřující k posouzení vzájemného obchodu z veřejně dostupných zdrojů a rejstříků a dále z důvěryhodných zdrojů. Detaily naleznete v Informacích o zpracování osobních údajů.*

 

Jaké dokumenty po Vás budeme požadovat?
Platný občanský průkaz nebo cestovní pas a určitě řidičský průkaz. V případě zápůjčky na firmu či živnost, budeme potřebovat IČ/DIČ, případně plnou moc pověřené osoby pro zastupování společnosti. Ke stažení ZDE nebo níže na webu. Řidičský průkaz by měl být platný po dobu minimálně jednoho měsíce od data zapůjčení vozu.

 

Jak mohu zaplatit kauci či první splátku?
Je možné zaplatit hotově / bezhotovostně na naší provozovně nebo Vám rádi dopředu vystavíme zálohovou fakturu s QR kódem pro on-line platbu.

 

Jak dlouho trvá dodání nového / zánovního vozu?
Snažíme se každého zákazníka pravidelně informovat o stavu výroby či přípravy vozu. Informace zadáváme a pravidelně aktualizujeme i na webových stránkách. Naším zájmem je předání a realizaci nijak nezdržovat.

 

Mohu si u Vás vůz prohlédnout a vyzkoušet?
Pokud je vůz již vyroben a je na našem skladě, určitě se na něj přijeďte podívat. Je možné si dohodnout i krátkou předváděcí jízdu. Následně při samotném předání je důležité, vůz pečlivě zkontrolovat a upozornit na případná poškození a nedostatky. Zabráníte tím případným nesrovnalostem při zpětném vracení vozu. My vůz před předáním i důkladně a detailně fotíme.

 

Můžete mi případně půjčit jiný vůz do doby dodání mého vozu z výroby?
Při čekání na dodání nového vozu z tovární výroby, Vám rádi nabídneme půjčení náhradního vozu i na několik měsíců, za podobných podmínek, k Vámi zvolenému Operativnímu leasingu. Konkrétní vůz a nabídku Vám poskytnou naši pracovníci půjčovny.

 

Kdy a kde bude vůz k převzetí?
Naším záměrem je, abyste Vámi vybraný vůz dostali do užívání co nejdříve. Jen si s Vámi upřesníme detaily, termín předání a vůz si převezmete na naší provozovně v Olbramovicích.

 

Mohu si vůz převzít přímo v autosalonu u dealera dané značky?
Ano, pokud jste si vůz objednali do výroby a čekáte na jeho vyrobení, je možno se dohodnout a následně by Vám vůz předal přímo náš autorizovaný obchodní partner dané
značky.

 

Může vůz převzít i někdo jiný?
Samozřejmě, jen od Vás budeme potřebovat minimálně mailovou zprávu ve formě plné moci, komu auto máme předat. KE STAŽENÍ ZDE.

 

Jaké je příslušenství k vozu?
Vůz Vám bude předán včetně povinné výbavy, která je požadována na základě platné české legislativy. Doporučujeme si vůz dovybavit pro cesty do zahraničí (reflexní vesty pro každého člena posádky, hasící přístroj, startovací kabely, parkovací karta, atd.)

 

Dostanu k vozu dva či vícero klíčů?
Vůz je majetkem naší společnosti, a proto si vždy necháváme od vozu jeden klíč v úschově. Mimo minimálně jednoho klíče budete mít k dispozici i aplikaci v mobilním telefonu, přes kterou můžete vůz odemknout a zamknout vzdáleně. V případě Vašeho zájmu Vám rádi za poplatek poskytneme další klíč k vozu.

 

Pokud ztratíme v průběhu zápůjčky klíče, co máme dělat?
Je potřeba ztrátu neprodleně nahlásit našemu technickému oddělení. My Vám půjčíme náš klíč a místo něj objednáme náhradní. Bude ale potřeba, abyste s vozem přijeli do autorizovaného servisu. Nová sada klíčů se musí naprogramovat a spárovat s Vaším vozem.

 

V klíčku se vybila baterka…
Vždy postupujte podle návodu k obsluze daného vozidla. Můžete využít i video-návodů. Pokud si na výměnu sami netroufnete, doporučujeme návštěvu jakéhokoliv servisní partnera, který výměnu provede většinou na počkání.

 

Rozsvítil se požadavek na dolití motorového oleje…

Každý, i nový motor, si čas od času řekne o dolití oleje. Potřebný olej si můžete koupit na jakékoliv čerpací stanici či v jakémkoliv servisu. Požadovaný typ oleje (není potřeba rozlišovat výrobní značku, ale jen typ, např. 0W30, 5W40) je uveden v návodu na obsluhu vozu a nebo v motorovém prostoru. Pokud by se kontrolka rozsvěcovala častěji, jde o poruchu a je potřeba navštívit autorizovaný servis.

 

Vůz mě začal upozorňovat na dolití AdBlue kapaliny…
Moderní vozy jsou vybaveny nádrží na tuto kapalinu, většinou se jedná o modrou zátku umístěnou hned vedle palivového tankovacího hrdla. Doplnit kapalinu (někdy se říká močovinu) můžete doplnit z kanystrů, běžně bývá možnost dotankování z hadice na čerpacích stanicích. Při dolévání z kanystru nutno doplnit minimální požadované množství, jinak se ukazatel stavu nenastaví a bude stále ukazovat nedostatek. Pokud se AdBlue nedoplní, vůz se zastaví a pak je potřeba ho odtáhnout!

 

Budu mít u sebe i velký technický průkaz od vozu?
Pokud potřebujete kopii velkého technického průkazu od Vámi užívaného vozu, napište nám na e-mail pujcovna@davocar.cz a my Vám ji obratem zašleme. Můžeme Vám dát kopii již u předání. Od 1.1.2024 se již velké technické průkazy nevystavují a budete vybaveni jen COC listem – rodný výrobní list vozu a samozřejmě malým technickým průkazem.

 

Musím vozit malý technický průkaz ve vozidle?
Od 1.1.2024 nemusí mít řidič vozu u sebe malý technický průkaz (ORV) a ani zelenou kartu. Tyto dva doklady jsou povinné pouze pro cesty do zahraničí.

 

Kdo další může vůz řídit?
Vůz můžete užívat nejen Vy, ale řidičem mohou být i osoby Vám blízké, tedy Vaši rodinní příslušníci apod. V případě potřeby můžete zažádat o povolení pro užívání vozu třetí osobou. Nájemce je povinen sdělit na vyzvání pronajímateli osobu, která předmět operativního leasingu aktuálně užívá (jméno, příjmení a kontaktní údaje).

 

Jak je to s možností předčasného vrácení vozu?
Vůz od Vás můžeme převzít obratem a zaparkovat ho v našem areálu. Ukončení má výpovědní lhůtu, kterou jste si sjednali ve smlouvě. Proto Vám bude i u vráceného vozu účtována poměrná částka nájmu.

 

Po celou dobu požadovaného nájmu budu mít stejný vůz?

Vážíme si slušných a poctivých zákazníků, kteří dodržují platební morálku, o vůz se řádně starají a dodržují pravidla silničního provozu. Těm auta v průběhu Nájmu měníme za novější modely.

 

Na jakých pneumatikách dostanu vůz?
Všechny vozy jsou standardně vybaveny letními pneumatikami. Pokud si auto budete přebírat v termínu 1.11. až 30.3. – tedy v zimním období, MUSÍ být vůz přezutý na zimních pneumatikách, jinak není možno Vám auto předat k užívání. Zimní pneumatiky či kompletní zimní kola si můžete sami koupit a nebo si jejich pořízení nechat zahrnout do měsíčních splátek. Včetně dalších služeb.

 

Mám na vůz celou dobu záruku?
Po celou dobu nájmu je vůz v plné tovární záruce daného výrobce. Proto musíte jen v předepsaném čase a kilometrech absolvovat servisní prohlídky a případné svolávací akce, aby záruka nepropadla.

 

Co mám dělat, pokud je mi zaslána svolávací akce výrobce?
Je potřeba se co nejdříve objednat v autorizovaném servisu a dohodnout se na termínu odstranění případné výrobní závady. V opačném případě riskujete poškození vozu, možné omezení provozu a v některých případech riskujete se svým zdravím.

 

Je auto napojeno na GPS či jiné sledovací zařízení?
GPS sledovací zařízení nám pomáhá mít auta zabezpečená proti krádeži a zlevňuje Vám pojistné. Všechny nové a zánovní vozy jsou již vybaveny moderními technologiemi, včetně samostatné SIM karty. Ty Vám umožní sledovat a ovládat vůz přes Váš mobilní telefon. Po předání vozu do nájmu si můžete instalovat danou aplikaci do mobilního telefonu a tyto služby zdarma aktivovat.

 

Hlídá se roční nebo celkový nájezd km?
Jak si smluvní kilometry rozdělíte, je čistě na Vás. Řešíme pouze celkový počet najetých kilometrů za celou dobu trvání smlouvy.

 

Musím urgovat či hlídat platnost dálniční známky?
Nemusíte hlídat, je hlídáno a prodlužováno automaticky. Musíte si hlídat jen platnosti Vámi zakupovaných Evropských dálničních či mýtných známek.

 

Jak se mnou budete řešit pokuty za dopravní přestupky?

Jako vlastník vozu jsme plně odpovědni za dopravní přestupky způsobené naším vozem. Pokuty hradíme za Vás a následně je na Vás fakturujeme. Podrobný popis je uveden ve smluvních podmínkách. V případě, že jsme požádáni o sdělení osoby řidiče vozu, posíláme daným institucím kopii předávacího protokolu, ve kterém jsou tyto údaje uvedeny. Vás o tom samozřejmě vždy dopředu informujeme. Musím jezdit jen do domovského servisu DAVOCAR? Ne, máme síť smluvních servisních partnerů, doporučíme Vám servis nejblíže Vašemu bydlišti.

 

Chci reklamovat vady vozidla, jak mám postupovat?
Veškeré vady, závady, poškození je nutné nahlásit autorizovanému servisu dané značky a vyžádat si zakázkový list, ve kterém budou zjištěné závady popsány. Tento dokument je důležitý pro každou reklamaci závady nebo neprovedené/špatně provedené opravy apod. Jak mám postupovat při servisní prohlídce nebo nutné opravě vozu? Opravy se provádí ve smluvních – autorizovaných servisech DAVO CAR. Ve vybraném servisním místě si napřímo domluvte termín a rozsah opravy. Daný servis nebo Vy, nám jen pošlete zakázkový list a případně fakturu k úhradě. Vy nic nehradíte, vše je zahrnuto ve splátkách operativního leasingu, pokud jste si sjednal Nájemné včetně servisních služeb. V opačném případě Vám pošleme fakturu k úhradě dané servisní služby.

 

Jak mám postupovat při defektu pneumatiky?

Opravy defektů si řidič řeší a hradí sám v jakémkoliv pneu-servise. S defektem pneumatiky je možno se též obrátit na asistenční služby dané pojišťovny. Telefonní kontakt najdete na zelené kartě nebo v pojistných podmínkách.

 

Mohou mi být účtovány další poplatky?
Mohou Vám být účtovány různé poplatky např. od úřadů, dále např. pokuty, parkovací stání, porušení VOP či poplatky za další úkony nad rámec sjednané smlouvy. Seznam případných poplatků najdete na našich webových stránkách v sekci poplatky. I po skončené zápůjčce Vám můžeme v dalších 36měsících zaslat pokuty, poplatky či sankce, které po naší společnosti s odstupem, vymáhají příslušné tuzemské či zahraniční úřady či jiné subjekty a nebyly Vámi v minulosti vyřízeny či zaplaceny. Přefakturace pokut je vždy zpoplatněna dle platného ceníku služeb.

 

Co mám dělat v případě dopravní nehody?
Vždy je nutné vyplnit záznam o dopravní nehodě a pořídit fotodokumentaci. Pojistnou událost je potřeba, bez odkladu, nahlásit našemu informačnímu centru elektronicky na adrese pujcovna@davocar.cz včetně kopie záznamu a případných fotografií. Následně bude, po konzultaci s námi, potřeba nahlásit pojistnou událost dané pojišťovně. Případně i dalším pojišťovnám, pokud byl poškozen i jiný – cizí majetek. Vůz přistavte nebo nechte odtáhnout Assistenční společností dané pojišťovny k opravě výhradně do autorizovaného servisu či do domovskému servisu DAVO CAR.

 

Doporučení při řešení dopravní nehody:

  • zastavte vozidlo, vypněte motor a zatáhněte ruční brzdu
  • zajistěte místo nehody (trojúhelník, reflexní vesta, výstražná světla apod.)
  • zjistěte, v jakém stavu jsou ostatní účastníci dopravní nehody a v případě zranění poskytněte první pomoc a zavolejte složky Integrovaného záchranného systému – tel. 112
  • stala-li se dopravní nehoda na dálnici je nezbytné, aby její účastníci neprodleně opustili vozovku na její pravou stranu, až na bezpečné místo za svodidla
  • zdržte se veškerého jednání, které by mohlo ovlivnit vyšetření dopravní nehody Policií ČR (použití alkoholických nápojů či jiných zakázaných látek, pohyb s vozidly apod.)
  • je-li nutné s auty před příjezdem Policie ČR manipulovat, např. z důvodu obnovy provozu vozidel MHD, vyznačte jejich polohu na silnici křídou či sprejem
  • je vhodné si celé místo nehody vyfotit a snímky případně poskytnout Policii, pojišťovně a naší společnosti
  • společně s dalšími účastníky nehody, včetně svědků, si vzájemně prokažte totožnost, předejte kontaktní údaje a předejte důležité informace o vozidlech – zejména zelenou kartu, kopie řidičských průkazů
  • pokud Vám druhý řidič nechce prokázat svoji totožnost či údaje od svého vozidla, porušuje tím zákon, zavolejte Policii, před jejím příjezdem na místo si zapište či vyfoťte alespoň registrační značku druhého vozidla a jeho řidiče. Podle značky na internetu zjistíme, u které pojišťovny je viník pojištěn

 

Kdy mám k nehodě volat Policii?
Doporučujeme Vám, Policii volat v případě jakékoli nehody. A to zejména v zahraničí. Je to ve Vašem vlastním zájmu, předejdete tak možnému krácení nebo regresu na pojistném plnění a dalším nečekaným výdajům či problémům.

 

Pokud mi někdo cizí poškodí vůz třeba na parkovišti, jsem za toto poškození odpovědný?
Ano, za vůz jste zodpovědní po celou dobu pronájmu, a to i v době, kdy ho fyzicky nevyužíváte a máte ho třeba jen zaparkované.

 

Mohu si sjednat jiné či další pojištění v průběhu zápůjčky/operativního leasingu?
Je to samozřejmě možné, doobjednat si další pojistné služby, doporučujeme zejména pojištění proti škodám způsobených okusem kunou, dále srážkou se zvěří, lepší asistenční služby pro zahraničí, atd. Většina pojišťoven umožňuje měnit podmínky 1x ročně k výročí uzavření pojistné smlouvy.

 

Mohu se svým vozem jezdit do zahraničí?
Naše vozidla můžete řídit v zemích ESVO (Norsko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Island) a Evropské unie bez omezení, s výjimkou Bulharska a Rumunska. Vjezd do Bulharska a Rumunska je výslovně zakázán. Mezi další země, do kterých je vstup výslovně zakázán, patří Albánie, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Černá Hora, Makedonie, Rusko, Ukrajina a Bělorusko. Naše společnost nedoporučuje používat vozidlo v zemích, které neakceptují smlouvu o akceptaci dokladu povinného ručení, tzv. zelenou kartu, (více informací: https://www.ckp.cz/o-povinnem-ruceni/zelena-karta).

 

Potřebuji do zahraničí nějaké zvláštní povolení?
Při předání vozu dostanete Potvrzení pro cesty do zahraničí, trojjazyčné. Je možné na Vaši žádost připravit potvrzení i pro další budoucí řidiče Vám pronajatého vozu. V takovém případě vyplňte ONLINE ŽÁDOST.

 

Poplatky za dálniční úseky a mýtné:
Zákazník je povinen ověřit a také na vlastní náklady uhradit veškeré poplatky spojené s vjezdem a užíváním silnic v zemi, ve které chce naše vozidlo použít. Vozidla mají pouze českou dálniční známku, všechny ostatní dálniční či mýtné poplatky si musí klient zajistit na vlastní náklady.

 

Jak mám postupovat při ztrátě malého technického průkazu?
V případě ztráty dokladů k vozu (ORV, Zelená Karta, asistenční karta) kontaktujte neprodleně, prosím, naše technické oddělení, které Vám zajistí nové doklady.

 

Jak mám postupovat v případě ztráty Registrační značky vozu?
V případě ztráty RZ kontaktujte, prosím, naše technické oddělení, které s Vámi dohodne další postup.

 

Jsem cyklista, potřebuji třetí značku na tažné zařízení…
Úkony vykonává naše společnost jako vlastník vozidla. Kontaktujte, prosím, technické oddělení, které s Vámi dohodne další postup. Značka se objednává a její dodání trvá řádově 4týdny.

 

Kdy zaplatím kauci, první a další splátky?
Kauce se platí vždy před samotným předáním vozu na základě vystavené faktury. Splátkový kalendář dostanete v den převzetí vozu a první splátka je splatná cca do jednoho týdne od převzetí vozu, následující pravidelné platby mají splatnost vždy k 1. dni v měsíci.

 

Může se mi v průběhu užívání změnit výše měsíčních splátek?
Pokud o to sami nepožádáte, a budete dodržovat smlouvu, tak se nemění. Je to však možné, jen v případě, pokud si požádáte o úpravu kilometrového nájezdu či v případě častých pojistných událostí. Ke změně může dojít i v případě zákonné změně výše daní a poplatků (změna silniční daně, poplatek z rádia, kolky, atd...).

 

Potřebuji si vyřešit parkovací kartu, jak mám postupovat?
K vydání parkovací karty zpravidla postačí předložení originálu nájemní smlouvy spolu s technickým průkazem a dále samozřejmě příslušené doklady k prokázání Vašeho oprávněného zájmu k vlastnímu parkování.

 

Mohu si na vůz namontovat doplňky?
Určitě můžete, pokud splníte tyto podmínky:

  • Musí být odborně namontovány, aby v případě použití nebyly omezeni či ohroženi ostatní účastníci silničního provozu
  • Pouze originální příslušenství dané značky vozu
  • Doplňky musí mít homologaci či případně doklad o shodě
  • Tažné zařízení se musí nechat zapsat do Technického průkazu, na základě Osvědčení o technické způsobilosti, které je nedílnou součástí odborné montáže

 

Naše vozy jsou nekuřácké!
Pokud se při vrácení zjistí porušení tohoto pravidla, bude účtováno kompletní interiérové čištění, tepování, dezinfikování všech interiérových plastových, látkových či kožených dílů, včetně kompletní dezinfekce klimatizace. Částka 10 000,- Kč.

 

Mohu v autě převážet domácí mazlíčky?
Pro nás je důležité, aby vůz byl vrácen, v pokud možném čistém, nepoškozeném stavu. Většina domácích mazlíčků či zvířat se převáží výhradně v zavazadlovém prostoru vozu a v přepravních boxech k tomu určených. Při zjištění nadměrného opotřebení či poškození interiéru Vám bude účtováno čištění, tepování, dezinfekce či klidně i výměna částí interiéru.

 

Je možné používat vůz s Vašimi firemními či jinými polepy?
Úpravy a instalace musí být provedeny odborně, před ukončením nájmu je třeba uvést vozidlo do původního stavu. Při poškození laku (proříznutí nožem či poleptání) bude účtován poplatek – spoluúčast za opravu laku.

 

Je možné vůz používat pro Taxi službu či sdílené platformy přepravy (Uber, Bolt, Liftago a jiné)?
Veškeré tyto TAXI služby či jiné přepravní či Cargo služby není možné s našimi vozy provozovat. Je také zakázáno vůz dále pronajímat či používat jako výukový vůz autoškoly.

 

Končí Vám platnost STK?
Platnost STK pravidelně kontrolujeme a s předstihem Vás budeme informovat a dohodneme s Vámi kroky potřebné k prodloužení platnosti.

Pro vyřízení je třeba:

  • Mít originál velkého technického průkazu (pokud je vůz starší než 1.1.2024)
  • Vyhotovené změřené emise motoru
  • Platnou – nepropadlou lékárničku

Až následně se může s vozem na Stanici Technické Kontroly.

 

Kam se vrací vůz po skončení zápůjčky či operativního leasingu?
Na provozovnu DAVO CAR v Olbramovicích. Můžete však za poplatek, vrátit kdekoliv na území ČR. Cena závisí na vzdálenosti místa vrácení od provozovny DAVO CAR. Vrácení je třeba domluvit s technickým oddělením.

 

Je nutné vracet vůz vyčištěný a s plnou nádrží?
Vůz je zapůjčeno s plnou nádrží a musí být také vráceno s plnou nádrží, jinak bude účtován poplatek za dotankování dle platného ceníku služeb a dle aktuálního ceníku čerpací stanice Davo Oil.

 

Lze vozidlo vrátit později?
Většina našich vozů má již dalšího čekajícího zákazníka. Proto je vozidlo třeba vrátit v řádném termínu a smlouvu nelze prodlužovat. Můžeme Vám na další období připravit jiné či náhradní vozidlo.

 

Mám zájem si vůz odkoupit
Máte-li zájem o odkup vozu po skončeném dlouhodobém pronájmu, pošlete nám, prosím, písemnou žádost na autopujcovna@davocar.cz , ideálně 30-60dní před kalkulovaným ukončením pronájmu a my Vás budeme kontaktovat zpět s nabídkou odkupní ceny. Pokud s ní budete souhlasit, náš pracovník s Vámi projde veškeré další prodejní kroky. Po odkoupení bude vůz převeden do Vašeho vlastnictví.

 

Jak budete řešit poškození vozu, odřená kola, škrábance na karoserii či jiná poškození po vrácení vozu?
Rozsah akceptovaného/neakceptovaného poškození vychází z dlouholeté odborné praxe při prodeji ojetých vozidel. Při uzavření smlouvy dostanete od nás příručku „Normy opotřebení“ akceptovaných a neakceptovaných poškození, kde najdete všechny potřebné informace a můžete tak předejít dodatečné fakturaci nadměrného poškození při vracení vozidla.

 

Mohu se nějak dopředu připravit na zpětné předání vozu?
Nejlepší způsob, jak se vyhnout poplatkům za případné nadměrné opotřebení, je hlásit veškeré škody bezprostředně po jejich vzniku a sjednat si jejich opravu bez zbytečných odkladů. Můžete také využít zpoplatněnou možnost vrácení vozidla „nanečisto“ a tak zjistit rozsah případných poškození. A rovnou sjednat termíny oprav. Tato služba je zpoplatněna částkou 3 000,- Kč + DPH a trvá řádově 2 hodiny. V případě sporu při posuzování a vyhodnocení nadměrného opotřebení, se obrátíme na příslušného soudního znalce s žádostí o stanovisko.

 

Existuje pojištění drobných poškození k vozidlu?
Ke splátkám si můžete sjednat připojištění Defend Smart Protect, které kryje opravy drobných poškození karoserie vozidla a udržuje vozidlo v bezvadném stavu bez nevyhnutelných škrábanců, oděrek a promáčklin z každodenního používání. Předejdete vysokým nákladům na renovaci vozu a zachovejte si i bonusy za bezeškodní průběh u havarijního pojištění. Po vrácení auta nebudete muset hradit drobná poškození nad rámec obvyklého poškození. Podobná poškození až do výše celkového součtu 20 000,- Kč tak budeme hradit za Vás.

 

Co se stane, pokud nenajedu stanovený počet kilometrů?
Nestane se vůbec nic, budeme Vám účtovat jen případně najeté kilometry navíc.

 

A co když překročím dohodnutý stanovený kilometrový limit?
Pokud už během pronájmu víte, že původně smluvený nájezd překročíte, dejte nám to co nejdříve vědět. Navrhneme Vám rekalkulaci, abyste na konci leasingu nemuseli platit poplatek za překročené kilometry. 

V případě překročení dohodnutého kilometrového limitu o méně než 15% se uplatní sazby:

  • u vozidel malé třídy typu Fábia, Scala, Kamiq, i30, ,….. 2,40 Kč bez DPH za kilometr
  • u vozidel střední třídy Octavia, Karoq, ….. 3,40 Kč bez DPH za kilometr
  • u vozidel třídy SUV Kodiaq, Superb, Tucson …. 4,40 Kč bez DPH za kilometr
  • u užitkových vozidel ……. 2,40 Kč bez DPH za kilometr

Při překročení kilometrového limitu o více než 15% se nad rámec výše uvedeného uplatní sazba 1,6 % z pořizovací ceny vozidla vč. DPH za každých započatých 1000 km.

Všeobecné podmínky | GDPR | Plná moc (Word) | Plná moc (PDF)